Seguir Dancelandia no twitter Seguir Dancelandia no facebook Seguir Dancelandia por RSS
DanceLandia ♫ - Sempre com a melhor musica de dança! - I ❤ ELECTRO From DANCELANDIA ❤ ☆ ☊ ♫ ▄ █ █ ▄ █ ▄ ▄ █ ▄ █ █ ▄ █ ▄ █ █ ▄ █ ▄ █ ▄ ▄ █ ▄ █ ▄ █ █ ▄ █ ▄ █ ▄ █ ▄ ▄ █ ▄ █ █ ▄ █ ▄ ▄ █ ▄ █ █ ❤ ☆ ♫ ☊

DanceLandia videos:


11/11/2012

Afrojack & Shermanology - Can't stop-me (44.2/12)

Afrojack & Shermanology - Can't stop-me Lyrics

If this was the last dance of the night
Will you join me 'til the morning light?
Dance the night away 'cause it feels right
You can't stop me, no

If this was the last dance of the night
Will you join me 'til the morning light?
Dance the night away 'cause it feels right
You can't stop me, no

You can't stop me, no
You can't stop me, no

No no no no

You can't stop
You can't stop
You can't stop

If this was the last dance of the night
Will you join me 'til the morning light?
Dance the night away 'cause it feels right
You can't stop me, no

If this was the last dance of the night
Will you join me 'til the morning light?
Dance the night away 'cause it feels right
You can't stop me, no

You can't stop me, no
You can't stop me, no

You can't stop me, no
You can't stop me, no

24/7, 365 with you
We know the end is here
You can't stop me, no

If this was the last dance of the night
Will you join me 'til the morning light?
Dance the night away 'cause it feels right
You can't stop me, no

If this was the last dance of the night
Will you join me 'til the morning light?
Dance the night away 'cause it feels right
You can't stop me, no

Vem dançar comigo, junta-te a mim até a luz da manhã! Tu não me podes parar.

Sem comentários: